
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره72
-
تعداد مقالات1,547
-
تعداد نویسندگان3,176
-
مقالات پذیرش شده618
-
مقالات رد شده929
-
درصد پذیرش39.95%
-
درصد عدم پذیرش60.05%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده45
-
تعداد داوران76
-
تعداد مشاهده مقالات934,759
ابتکار در برنامه ریزی ورزشی و تربیتی
دوره 7، شماره 71، خرداد 1404، صفحات 11 - 21
1- کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نهران
2- کارشناسی علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان شیراز
چکیده :
در این مقاله سعی شده است که نقش ابتکار و نوآوری در برنامه ورزشی و تربیتی برای دستیابی به هدف های آموزشی مورد بررسی قرار گیرد. همان طور که می دانیم لازمه ی دستیابی به هدف های آموزشی و ارتقای سطح آموزشی و به دست آوردن موفقیت، پرورش افرادی است که بتوانند استعداد های خود را شکوفا کرده و قوای ابتکار خود را پرورش دهند و از همین قوای ابتکار بتوانند در آینده استفاده کنند و با کارآمدی بالا در نهاد ها فعالیت کنند. یکی از راه های پرورش ابتکار توجه به تفکر انتقادی در تمام امور می باشد. توجه به تفکر انتقادی یکی از ویژگی های معلمان و دانش آموزان خلاق می باشد. استفاده از شیوه نوین آموزشی نیز در پرورش ابتکار موثر بوده و اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می دهد. در این مقاله سعی شده است که روش تقویت قوای ابتکار در دانش آموزان ارائه شود.
کلمات کلیدی :
- 33
- 25
- 1403/09/08
- 1403/11/01
- 1404/02/10