
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره72
-
تعداد مقالات1,547
-
تعداد نویسندگان3,176
-
مقالات پذیرش شده618
-
مقالات رد شده929
-
درصد پذیرش39.95%
-
درصد عدم پذیرش60.05%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده45
-
تعداد داوران76
-
تعداد مشاهده مقالات936,808
بررسي اهميت هوش رقابتي در صنعت بيمه
دوره 3، شماره 28، آبان 1400، صفحات 64 - 51
1- کارشناسي ارشد حقوق خصوصي. Shoorabeh.hasani99@yahoo.com
2- کارشناسي ارشد حقوق عمومي
3- دانشجوي کارشناسي ارشد مهندسي صنايع، گرايش مديريت سيستم بهره وري ، دانشگاه آزاد نجف آباد.
4- کارشناسي ارشد مديريت بازرگاني، گرايش بيمه
چکیده :
امروزه، یکی از دغدغه های اساسی سازمان ها و شرکت ها، عقب نماندن از کورس رقابت و افزایش توان رقابتی خود برای پیشی گرفتن از رقبا در عرصه ی تولید یا خدمات است. مقاله حاضر با استفاده از منابع کتابخانه اي و نظرات صاحبنظران به هدف بررسي اهميت هوش رقابتي در صنعت بيمه به رشته تحرير در آمده است . نتيجه نشان مي دهد که هوش رقابتی به عنوان یک ابزار مدیریت راهبردی و یکی از سریع ترین زمینه های رشد در کسب و کار دنیا و همچنین، یکی از فنون مهم در ایجاد مزیت رقابتی به شمار می رود. صنعت بیمه که سوای سودآوری وسیع و بزرگش، یکی از صنایع پرسود برای جوامع بشری نیز برشمرده می شود، نه تنها برای سود آوری هر چه بیشتر، بلکه برای بقا و عقب نماندن از عرصه ی رقابت نیازمند بهره مند شدن از هوش رقابتی به عنوان تضمین کننده ترین حیات شرکت ها می باشد.
کلمات کلیدی :