ورود به صفحه کاربری
ثبت نام
صفر تا صد چاپ کتاب شما

علوم اسلامی

بررسي اهميت هوش رقابتي در صنعت بيمه
دوره 3، شماره 28، آبان 1400، صفحات 64 - 51
نویسندگان : وحيد حسن زاده* 1، عليرضا همتي 2، وحيد سياحيان دهکردي 3، عارف شاطري 4
1- کارشناسي ارشد حقوق خصوصي. Shoorabeh.hasani99@yahoo.com
2- کارشناسي ارشد حقوق عمومي
3- دانشجوي کارشناسي ارشد مهندسي صنايع، گرايش مديريت سيستم بهره وري ، دانشگاه آزاد نجف آباد.
4- کارشناسي ارشد مديريت بازرگاني، گرايش بيمه
چکیده :
امروزه، یکی از دغدغه های اساسی سازمان ها و شرکت ها، عقب نماندن از کورس رقابت و افزایش توان رقابتی خود برای پیشی گرفتن از رقبا در عرصه ی تولید یا خدمات است. مقاله حاضر با استفاده از منابع کتابخانه اي و نظرات صاحبنظران به هدف بررسي اهميت هوش رقابتي در صنعت بيمه به رشته تحرير در آمده است . نتيجه نشان مي دهد که هوش رقابتی به عنوان یک ابزار مدیریت راهبردی و یکی از سریع ترین زمینه های رشد در کسب و کار دنیا و همچنین، یکی از فنون مهم در ایجاد مزیت رقابتی به شمار می رود. صنعت بیمه که سوای سودآوری وسیع و بزرگش، یکی از صنایع پرسود برای جوامع بشری نیز برشمرده می شود، نه تنها برای سود آوری هر چه بیشتر، بلکه برای بقا و عقب نماندن از عرصه ی رقابت نیازمند بهره مند شدن از هوش رقابتی به عنوان تضمین کننده ترین حیات شرکت ها می باشد.
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !