ورود به صفحه کاربری
ثبت نام
صفر تا صد چاپ کتاب شما

علوم اسلامی

بررسي اهميت هوش رقابتي در صنعت بيمه
دوره 3، شماره 28، آبان 1400، صفحات 64 - 51
نویسندگان : وحيد حسن زاده* 1 ، عليرضا همتي 2 ، وحيد سياحيان دهکردي 3 ، عارف شاطري 4

1 کارشناسي ارشد حقوق خصوصي. Shoorabeh.hasani99@yahoo.com

2 کارشناسي ارشد حقوق عمومي

3 دانشجوي کارشناسي ارشد مهندسي صنايع، گرايش مديريت سيستم بهره وري ، دانشگاه آزاد نجف آباد.

4 کارشناسي ارشد مديريت بازرگاني، گرايش بيمه

چکیده :
امروزه، یکی از دغدغه های اساسی سازمان ها و شرکت ها، عقب نماندن از کورس رقابت و افزایش توان رقابتی خود برای پیشی گرفتن از رقبا در عرصه ی تولید یا خدمات است. مقاله حاضر با استفاده از منابع کتابخانه اي و نظرات صاحبنظران به هدف بررسي اهميت هوش رقابتي در صنعت بيمه به رشته تحرير در آمده است . نتيجه نشان مي دهد که هوش رقابتی به عنوان یک ابزار مدیریت راهبردی و یکی از سریع ترین زمینه های رشد در کسب و کار دنیا و همچنین، یکی از فنون مهم در ایجاد مزیت رقابتی به شمار می رود. صنعت بیمه که سوای سودآوری وسیع و بزرگش، یکی از صنایع پرسود برای جوامع بشری نیز برشمرده می شود، نه تنها برای سود آوری هر چه بیشتر، بلکه برای بقا و عقب نماندن از عرصه ی رقابت نیازمند بهره مند شدن از هوش رقابتی به عنوان تضمین کننده ترین حیات شرکت ها می باشد.
کلمات کلیدی :
هوش رقابتی، صنعت بیمه، مدیریت راهبردی
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !