ورود به صفحه کاربری
ثبت نام
صفر تا صد چاپ کتاب شما

علوم اسلامی

بررسی نقش تولید محتوای الکترونیکی در فرایند یاددهی-یادگیری دانش آموزان
دوره 5، شماره 47، خرداد 1402، صفحات 81 - 88
نویسندگان : یگانه قلی زاده* 1 ، ابراهیم حیدری لقب 2

1 دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان سمنان، پردیس الزهرا (س) سمنان

2 مدیر گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان سمنان

چکیده :
هدف از این پژوهش، بررسی نقش تولید محتوای الکترونیکی در فرایند یاددهی-یادگیری دانش آموزان است. دنیای امروزی، دنیای حرکت به سمت دانش و تکنولوژی است و محتوای الکترونیکی به دلیل قابلیت های متنوعی که برای دانش آموزان و معلمان دارد، یک رسانه فعال و پویا محسوب می شود و می تواند روی پیشرفت دانش آموزان و نوع نگاه آن ها به فرآیند آموزش، تاثیر زیادی بگذارد. روش پژوهش حاضر از نوع کتابخانه ای و تحلیلی بوده که با مراجعه به کتب معتبر، پایان نامه ها، مقالات و سایر منابع مرتبط، اطلاعات جمع آوری شده و در نهایت مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند. یافته های پژوهش حاکی از آن است که تولید محتوای الکترونیکی به واسطه سهولت دسترسی، تسریع ارائه محتوا، تنوع ابزارهای ارائه محتوا و تنوع قالب های ارائه محتوا، نقش موثری را در فرایند یادگیری دانش آموزان ایفا می کند.
کلمات کلیدی :
تولید محتوا، سهولت دسترسی، دانش آموزان، یادگیری
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !