
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره72
-
تعداد مقالات1,547
-
تعداد نویسندگان3,176
-
مقالات پذیرش شده618
-
مقالات رد شده929
-
درصد پذیرش39.95%
-
درصد عدم پذیرش60.05%
-
زمان پذیرش (روز)62
-
پایگاههای نمایه شده45
-
تعداد داوران76
-
تعداد مشاهده مقالات938,671
بررسی نقش تجارت الکترونیک در جامعه
دوره 6، شماره 63، مهر 1403، صفحات 46 - 52
1- کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار،دانشگاه پیام نور واحد گرمسار
چکیده :
تجارت الکترونیکی امروزه با استقبال گسترده جوامع بشری روبه رو شده است و همه افراد با کلمۀ تجارت الکترونیک آشنا شدند و در زندگی روزانه مردم کاربرد فراوان دارد. دسترسی به شبکه جهانی اینترنت و گسترش روابط الکترونیکی بین افراد و نهادهای مختلف از طریق فضای مجازی، بستر مناسبی را برای روابط اقتصادی، سیاسی، اجماعی، فرهنگی و مذهبی فراهم نموده است و تجارت الکترونیک را می توان با توجه به نفوذی که در سراسر دنیا دارد، مورد ارزیابی قرار داد. هدف مقاله، بررسی نقش تجارت الکترونیک در جامعه است و روش آن از نوع مقالات مروری است و به لحاظ مطرح نمودن موضوع با رویکرد آن در جامعه حائز اهمیت است. نتایج پژوهش نشان می دهد که تجارت الکترونیک در جامعه کاربرد فراوان دارد و در نزد افراد قابل شناسایی است.
کلمات کلیدی :
- 275
- 55
- 1403/04/25
- 1403/05/06
- 1403/08/03