ورود به صفحه کاربری
ثبت نام
صفر تا صد چاپ کتاب شما

علوم اسلامی

بررسی نقش تجارت الکترونیک در جامعه
دوره 6، شماره 63، مهر 1403، صفحات 46 - 52
نویسندگان : عنایت مکوندی* 1

1 کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار،دانشگاه پیام نور واحد گرمسار

چکیده :
تجارت الکترونیکی امروزه با استقبال گسترده جوامع بشری روبه رو شده است و همه افراد با کلمۀ تجارت الکترونیک آشنا شدند و در زندگی روزانه مردم کاربرد فراوان دارد. دسترسی به شبکه جهانی اینترنت و گسترش روابط الکترونیکی بین افراد و نهادهای مختلف از طریق فضای مجازی، بستر مناسبی را برای روابط اقتصادی، سیاسی، اجماعی، فرهنگی و مذهبی فراهم نموده است و تجارت الکترونیک را می توان با توجه به نفوذی که در سراسر دنیا دارد، مورد ارزیابی قرار داد. هدف مقاله، بررسی نقش تجارت الکترونیک در جامعه است و روش آن از نوع مقالات مروری است و به لحاظ مطرح نمودن موضوع با رویکرد آن در جامعه حائز اهمیت است. نتایج پژوهش نشان می دهد که تجارت الکترونیک در جامعه کاربرد فراوان دارد و در نزد افراد قابل شناسایی است.
کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیکی، اینترنت، فضای مجازی، جامعه الکترونیکی
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !